Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sever Kosova pripojiti Srbiji, ostatku priznati nezavisnost

Komentari (113) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 31 decembar 2012 11:05
A. M.
Jadan li je ovaj narod, sa koje god da je strane rijeke Drine, Ibra, Morave, Save...jadan i bijedan.
Ovo su im vođe, čisto da znate...
Dodik je Tadić ili bolje rečeno Nikolić, kreiran i prilagođen senzibilitetu Srba iz RS. Nikakve razlike nema između njih.
Preporuke:
109
29
2 ponedeljak, 31 decembar 2012 11:29
A.Č.
Predsednik RS Milorad Dodik otvoreno o nacionalnom spasu, kosovskom čvoru, odnosima sa Srbijom, novim iskušenjima Srpske: Sever treba pripojiti Srbiji, a jug priznati kao nezavisnu državu Kosovo. Srbe iz enklava moramo pozvati da se isele u centralnu Srbiju i RS. Ovo što se sada dešava na Kosovu poniženje je celog srpskog naroda..onda je bolje i poštenije ljudima reći: nema više Kosova. Pa, da ih niko više ne „zavlači“ i da konačno prestane robovanje tom problemu.

Onda Dodik mora i sve srpske svetinje prenijeti sa Kosova u centralnu Srbiju i Srpsku.Zatim mora revidirati srpsku religiju i nacionalno učenje u dijelu u kome se isti vežu sa Kosovo, a temelj srpstva je Kosovo.Kosovo je duša srpstva.Kako Dodik?
To naprosto uništava srpsko nacionalno biće, jer je isto utemeljeno na Kosovu.I sada treba reći da se kosovski boj odigrao na tuđoj zemlji i da su Srbi ginuli braneći nešto što nije njihovo?
Preporuke:
97
13
3 ponedeljak, 31 decembar 2012 11:33
Stojan
Sever Kosova pripojiti Srbiji, ostatku priznati nezavisnost? lupio pa ostao ziv?
Preporuke:
91
15
4 ponedeljak, 31 decembar 2012 11:36
Kobayashi Maru
- Ako nema jedinstvenog stava i ako vlast ne namerava da izađe sa rešenjem, onda je bolje i poštenije ljudima reći: nema više Kosova.


E moj crni Mile. Sačekaj sledeće izbore pa ćeš vidjeti koga neće biti. A Kosova i Metohije će sigurno biti. S vremena na vrijeme dobiješ napad sikiracije za nacionalne interese pa sebi uzimaš za pravo da ovako nešto kažeš. SNSD se ponaša kao i DS u Srbiji, samo pljačka i grabež. Narod nezaposlen, gladan, pare od privatizacija telekoma i rafinerije ste popljačkali, a sad su i stranci pritisli. Zar nacionalni interes nije bio zaposliti narod, otvarati fabrike, a ne praviti zgrade od 150 miloiona evra i auto put koji se ne može završiti i koji povezuje Laktaše i Banja Luku? Moj crni MIle.
Preporuke:
74
11
5 ponedeljak, 31 decembar 2012 11:38
zore
Covjece kakvo priznanje Kosova? Ako prizznaju Kosovo morace da priznaju i Vojvodinu jer su imale isti status. Ako damo Siptarima legitimitet za Kosovo, Srbija ce se raspasti. Bez Kosmeta nema ni Srbije. Nije to samo dio teritorije vec odbrana cjelovitosti drzave. Ako mi priznamo Kosovo onda svi imaju pravo da se odvoje od Srbije.
Preporuke:
83
11
6 ponedeljak, 31 decembar 2012 11:40
subotičanin
Naravno, treba tako formiranom nezavisnom Kosovu još pripojiti Istočno Kosovo (Preševo, Bujanovac...), a onda da se lepo odvoji i Sandžak i Vojvodina. Nešto malo, naravno, vratiti i Bugarima. Tek tada bi nastao trajni mir na ovim prostorima.
Preporuke:
13
79
7 ponedeljak, 31 decembar 2012 11:55
Deda jedan
Cudio se ja dugo vremena otkuda Dodik i tadici tako veliki prijatelji.Ako je suditi po ovoj izjavi veliki prijatelji na istom zadatku.
Preporuke:
72
7
8 ponedeljak, 31 decembar 2012 11:56
A.Č.
Kosovo nije samo teritorija,Srpski nacionalni identitet je utemeljen na Kosovu, sve je vezano za Kosovo i Metohiju.Ne znam zaista kako neko misli sve poništiti time što će reći mi ćemo iseliti narod sa Kosova i naseliti ga u centralnu Srbiju i Srpsku.U pitanju je mnogo dublji problem, u pitanju je srpski nacionalni identitet, bez Kosmeta nema više toga,bez Kosmeta mora se pisati nova srpska nacionalna ideja, nacionalna svijest.Ne znam kako to Dodik i slični njemu misle izvesti.Možda su pripremili pisare koji će pisati novu srpsku nacionalni ideju, novu srpsku nacionalnu historiju, koji će poništiti priču o Kosovoskom boju, koji će poništiti kao laž da je Kosmet srpski, koji će sve poništiti.Nije to tako jednostavno kao što Dodik misli, ukini srpsku nacionalnu dušu potpisom i dekretom.Da (kao što Nikoletina Bursać u Ćopićevom romanu reče) : Od danas nema Boga" ili kao što Dodik izvali "Od danas nema Kosmeta", ili u slobodnom prevodu nema srpske nnacionalne ideologije, sve je laž"...
Preporuke:
59
5
9 ponedeljak, 31 decembar 2012 12:02
Drvar
A uu Mile!
Preporuke:
48
4
10 ponedeljak, 31 decembar 2012 12:04
Ssss
Nije ti Kosovo dedovina pa da je poklanjas, sram te bilo.
Preporuke:
71
8
11 ponedeljak, 31 decembar 2012 12:04
Deda jedan
@suboticanin
...".A na kraju Vojvodinu pripojiti Ugarskoj.Zasto da ne,kada se vec Hortijeve slike kocopere po "vojvodjanskim" skolama."Dobrocinstvo" Ugara pamtimo osim par idiota tipa canak,pajtic,kasa,agoston.
Preporuke:
59
3
12 ponedeljak, 31 decembar 2012 12:06
Pantelija
Pokaza Dodik svoje pravo (trgovačko) lice!
Ima ona narodna vezana za mlaćenje gloginja!
Najbolje oslikava Miletov trgovački mentalitet.
Preporuke:
55
7
13 ponedeljak, 31 decembar 2012 12:12
robokap
Svaka čast gos.Dodik.A ja ti kao rođeni SRBIJANAC odgovaram.Neka se svi SRBI koje je TITO DOVEO KAO OKUPATORE U SRBIJU OD 1946 u SRBIJU VRATE U TVOJU BOSNU PA MIRNA BOSNA:SRAM TE BILO:
Preporuke:
50
22
14 ponedeljak, 31 decembar 2012 12:13
Miloš Obilić
Na naciji je sada da preseče.


Običan narod je odavno presekao - Kosmet je duša Srbinova.

Za subotičanina

Mogu samo da zamisilim kako ti je kad se šetaš centrom grada i vidiš Cara Jovana Nenada.
Preporuke:
65
3
15 ponedeljak, 31 decembar 2012 12:37
Goran Jevtović
- Ako nema jedinstvenog stava i ako vlast ne namerava da izađe sa rešenjem, onda je bolje i poštenije ljudima reći: nema više Kosova. Pa, da ih niko više ne „zavlači“ i da konačno prestane robovanje tom problemu.

A, svaka ti je junačka. Kao da si izleteo iz Gorskog vijenca.
I šta kažeš, "da konačno prestane robovanje tom problemu". Tako je, onda možemo da se posvetimo robovanju prema prijateljima sa zapada na pravi način, robovski.
Imaćemo veliki problem manje i onda ćemo robovati, onako, s merakom, za male nadnice, ne lupajući glavu grdnim problemima. Živećemo od danas do sutra...

Ajd' nek ti je srećna Nova godina prema kalendaru pape Grigorija, pa da se u njoj svi lepo zaokružimo tu negde oko Senjaka i Dedinja!
Preporuke:
51
4
16 ponedeljak, 31 decembar 2012 12:59
Gavrilo Chetnikovic
A spomenici kulture, crkve i manastiri da budu pod međunarodnom zaštitom.

Care Milorade, shta ti bi?
Shta ti podrazumevash pod "medjunarodnom" zajednicom?
Chetvrti Rajh pod tim terminom podrazumeva SEBE i poneke od satrapa i vazala.
Ti znadesh da su oni bombardovali RS i pomogli Ustashama da proteraju Srbe iz RSK, na najzverskiji nachin bombardovali i trovali Srbiju 3 meseca i na kraju OTELI kolevku Srbstva i predali arnautima.
Da nisi ti lokalna verzija Vojislava Koshtunice koji bi trebao da izvede "prolece" u RS?
Zhiveli General Mladic i Dr. Karadzhic.
Preporuke:
38
4
17 ponedeljak, 31 decembar 2012 13:03
gavrilo
sa Dodikom se samo slažem u tome da on ima pravo da kaže što misli!To što je njegovo mišljenje katastrofalno to je druga priča: kada se Srbija bude odrekla KIM čeka je rasparčavanje i nestajanje sa geografske karte!kada ode KiM zašto tim putem ne bi mogla i Raška oblast i vojvodina i južna Srbija???
Preporuke:
43
3
18 ponedeljak, 31 decembar 2012 13:14
subotičanin@Deda jedan
Ni u jednoj školi u Vojvodini ne visi na zidu Hortijeva slika, pa ni u Mađarskoj. Inače, Horti nije bio negativna istorijska figura, mnogo komunističke laži je izrečeno o tom čoveku.
Preporuke:
4
53
19 ponedeljak, 31 decembar 2012 13:33
Nićifor
Stara riječ za došljaka u Bosni je DODIK. Porodica Mileta Dodika vuče korene iz Crne Gore.
Bolje da se on vrati u Crnu Goru pa da ojača srpsku zajednicu gore nego što se prosipa sa ovakvim idejama!
Preporuke:
35
6
20 ponedeljak, 31 decembar 2012 13:44
vojvoda
ponedeljak, 31 decembar 2012 10:40
subotičanin
Covece,stvarno si genije ili provokator nema sta!
Pa samo Backa u toj Vojvodini bi se pocepala na dva-tri dela i sta bi onda?Kuda nesretnice?Ako ti je toliko lose pa Horgos i Kelebija su ti blizu pa putuj ako ti se nesvidja.I prosecan Madjar koji te slusa verovatno umire od smeha.Nemozes da delis ono sto nije tvoje i sto nisi stekao,zabludeli covece...
Preporuke:
38
3
21 ponedeljak, 31 decembar 2012 13:48
Milutin
Dodik, koji je predao 90% funkcija Sarajvu, koji je predao Vojsku RS, koji je postao tajkun, Dodik koji je bio i ostao miljenik zapadnjaka, krtica.
Dodik igra podlu igru,patriotske izjavice, pa realnost, trte-vrte, a u stvari radi za strance.

Posle posete Nikolića i Dačića Banjaluci i Dodiku, stiže ova krvnička izjava.

Nikolić i Dačić vele da poštuju teritorijalni integritet BIH, a kako vidimo imaju rezerve za sopstvenu zemlju i integritet Srbije, i u tome im pomaže Dodik-krtica.

Sram vas bre bilo!

Dogodine u carskom Prizrenu!
Preporuke:
55
9
22 ponedeljak, 31 decembar 2012 13:54
Apian iz Aleksandrije
Aha, evo pročitaše te i Srbi istočno od Drine, gdje ni Alija nije toliko kićen, kao ti na ovim stranicama.
Preporuke:
29
2
23 ponedeljak, 31 decembar 2012 13:56
s.p.Lajković
Kad se ti otcepiš od ostatka Bosne tada će Srbija postupiti po tvom predlogu .Kakav luzer !
Preporuke:
31
3
24 ponedeljak, 31 decembar 2012 14:04
Stara_Srbenda
Može Mile da bulazni jer ga briga za sirotinjom.
Čova je kupio vilu na Dedinju i iznajmio je Izraelcima.
Od kirije može da živi bez ikakvi problema. A to što obični narod nema hljeba, to ga ne zanima!
Preporuke:
42
2
25 ponedeljak, 31 decembar 2012 14:08
subotičanin@vojvoda
Nisam ja taj koji deli nešto što mu ne pripada, nego ste Vi, Vojvodo, očigledno jedan od onih koji - prisvaja tuđe! Prostor Vojvodine nije istorijska srpska zemlja, tako da sami određujemo svoju sudbinu.
Preporuke:
4
54
26 ponedeljak, 31 decembar 2012 14:10
A.Č.
s.p.Lajković...Neka Dodik svoje Laktaše daruje kome hoće , tačnije neka svu svoju pokretnu u nepokretnu imovinu daruje Albancima, ali Kosmet nije njegov da ga daruje.Neka im daruje i svoju hanumu.To samo i može da daruje.
Preporuke:
31
2
27 ponedeljak, 31 decembar 2012 14:13
Srbin Obični
Meni se ipak čini da negdje u pozadini, iza sedam gora, skriveno od same sebe...Srbija nije spreman da uključi kosovske Šiptare u političke institucije Srbije. Šiptara je negdje oko 1 800 000, njihova populacija je dosta mlađa od srbijanske... pitam se kakva bi bila politička situacija u Srbiji sa Skupštinom u kojoj bi 30% poslanika bilo albanske nacionalnosti. Pogledajte Makedoniju.

Ako je moje zapažanje tačno, kako onda riješti taj problem uključivljnjlj Šiptara u političke institucije Srbije. Jer ne možete se zalagati za reintegraciju Kosova i Metohije u Srbiju a njihove predstavnike isključiti iz političkog života Srbije. O tome u platformi nema ništa.
Preporuke:
26
15
28 ponedeljak, 31 decembar 2012 14:14
kosovski zavet
Cak i da ne bude daljeg rasparcavanja Srbije,(a naravno da hoce) po primeni Dodikovog recepta, to se ne sme uciniti. Svaki Srbin zna (Dodice, crni, sta li si ti?) da Bez KiM, moze biti nekakve Srbijice, ali Srba vise nece biti. To nije prazna floskula, to je ziva istina koju oseca svaki Srbin, Kosovo tece nasim venama, kuca nasim srcima, bez njega nema Srba kakve smo dosad znali kakvi smo mislili da jesmo i kakvi jedino mozemo biti. I gde to zurimo, Dodici razni , da sto pre postanemo musavo roblje treceg rajha? Pazite, zato, glavesine, sta cinite! Ako i jedan Srbin dusom pretekne posle ovakvih monstruoznih istorijskih inzinjeringa, sa njim ce preziveti i Kosovski zavet i vecno istorijsko prokletstvo. Pa, posto se mnogo brinete o buducnosti dece (svoje, nase) zar cete to prokletstvo u amanet da im ostavite?
Preporuke:
26
4
29 ponedeljak, 31 decembar 2012 14:20
MilošRS
On je rekao šta misli , i svaka mu čast . Nije bilo teško prepostaviti reakcije ''Srbendi na baterije '' .
Kada je padala Krajina , isti te Srbende ''gledale su Zveѕda - Grashopers'' ..a kada su se u kolonama povlačili sa Kosova , veselo su mahali ''troprstićem'', baš kao da ga oslobađaju , a ne gube .
No dobro, braćo moja junačka , pilad od sokola...

Imate li kakvu bolju , konkretniju ideju , od Dodikove ?
Kako ?
Al molio bih , bez šupljeg srbovanja .

Autor ovog komentara , svoju ljubav prema svojoj otadžbini i narodu dokazao je boreći se u ratovima devedsetih do zadnje kapi krvi ( tri puta je ranjen )
Preporuke:
34
32
30 ponedeljak, 31 decembar 2012 14:35
Betelgeuse...
Kosovo je Srbija po REZOLUCIJI 1244! A vi poklanjajte šta želite, SRBIJA ĆE RATOM VRATITI SVOJE! Šta je ovo, sve IZDAJNIK DO IZDAJNIKA?!
Preporuke:
32
7
31 ponedeljak, 31 decembar 2012 14:44
13
Hebote, bre ja dadoh 3 i nesto godine mog zivota za Republiku Srpsku a ti tako. Pozdrav za sve Pantere iz Bijeljine vas bivsi Kapetan.
Preporuke:
36
1
32 ponedeljak, 31 decembar 2012 15:04
Ivan Aleksić
Loše je to što kod nas javnost ne zna da posmatra stvari nijansirano. Dodika treba podržati kad je u pitanju njegova borba za političku samostalnost RS u odnosu na Sarajevo, ali, to ne znači da on ne zna da pogreši.

Kod nas se uvek sve svede na crno-belo, suštinski dečije naivno gledanje, pa kad neko kaže nešto što nam se sviđa aplaudiramo mu do besvesti, a kad kaže ovako nešto počnemo da ga pljujemo i tamo gde je potrebno podržati ga.

Konkretno, u ovom slučaju Dodiku treba skrenuti pažnju da se JAKO VARA ako misli (a verujem da misli) da će nezavisnost ostatka Kosova biti uvod u nezavisnost ostatka BiH (odnosno RS).

Jedini princip koji će biti primenjen biće anti-srbizam. Al on to ne shvata, ili ne želi da shvati.
Preporuke:
28
3
33 ponedeljak, 31 decembar 2012 15:13
A.Č.
MilošRS
Imate li kakvu bolju , konkretniju ideju , od Dodikove ? Kako ? Al molio bih , bez šupljeg srbovanja.

Zaista ne mogu da vjerujem da Srbin želi potpisati kapitulaciju na Kosmetu.Ne mogu da vjerujem da se to dešava i da to neko želi i ozvaničiti međunarodnim sporazumom.Čekaj Srbi makar da su i potučeni na Kosmetu od strane Turaka nikada nisu ozvaničili kapitulaciju i porazu dali svoj potpis kao znak priznanja, već su stotinama godina živjeli sa idejom da poraz ne znači poraz i da se kosovski boj bije u srcima i dušama srpskog čovjeka.I eto ga sada neko hoće da uzme Srbinu i to pravo koje mu niko nikada nije oduzeo od 1389.godine (da u svojoj duši nikada ne prizna poraz i kapitulaciju).Ako je i od srpskih vlastodržaca previše je....
Preporuke:
40
4
34 ponedeljak, 31 decembar 2012 15:29
A.Č.
Srbi makar da su i potučeni na Kosmetu od strane Turaka nikada nisu ozvaničili kapitulaciju i porazu dali svoj potpis kao znak priznanja, već su stotinama godina živjeli sa idejom da poraz ne znači poraz i da se kosovski boj bije u srcima i dušama srpskog čovjeka.I eto ga sada neko hoće da uzme Srbinu i to pravo koje mu niko nikada nije oduzeo od 1389.godine (da u svojoj duši nikada ne prizna poraz i kapitulaciju)
U tome i jeste temeljni problem, što će kapitulacijom (predajom Kosmeta okupatoru, koji je Kosmet silom osvojio u NATO agresiji na Srbiju) , što će se timčinom uništiti srpska nacionalna ideja o Srbinu kao čovjeku koji ne poznaje riječ poraz i kapitulacija a ista ideja je temelj srpske nacionalne misli.Ko učini to neka zna da je idejno uništio srpskog čovjeka, jer na ideji nepobjedivosti , na ideji ne priznavanja poraza srpstvo se i izgradilo tokom svih ovih stoljeća.Ako to učinite niko i nikada više neće priznavati srpstvo a niti će ga cijeniti .
Preporuke:
24
2
35 ponedeljak, 31 decembar 2012 15:38
Goran Jevtović
@ Srbin Obični

Šiptara je negdje oko 1 800 000, njihova populacija je dosta mlađa od srbijanske...

Uh, uh, uh! Gde nađe ovu spinovanu brojku, aman bre?!
Po zadnjem, njihovom popisu nešto ih je više od 1.300.000, što je naravno, takođe naduvano. I to sa sve onima koji su prijehali iz Albanije ostalih šiptarskih teritorija!

A dokaz za to je vrlo prost. Evo kako to izgleda u praksi. Nešto preko 700 etnički čistih šiptarskih naselja je na KiM. U njima nikada nije živelo, u proseku više od 1.000 ljudi (to sam čak i ja naduvao), u ostalim sredinama gde su Srbi dominirali, bilo ih je prosečno 200 do 500 a to je nekih 200 do 300 sela i zaseoka.
U većim gradovima (sa okolinama): Priština oko 80.000, Peć do 40.000, Gnjilane oko 30.000, K.Mitrovica do 30.000, Prizren oko 40.000, ostali mali gradovi (Klina, Glogovac, Srbica, Orahovac...) sve zajedno negde do 90.000.

Saberi ovo prijatelju i ne unosi strah i paniku!
Preporuke:
36
4
36 ponedeljak, 31 decembar 2012 15:38
Goran Jevtović
2.
pitam se kakva bi bila politička situacija u Srbiji sa Skupštinom u kojoj bi 30% poslanika bilo albanske nacionalnosti.

I ovo ti je retorika petooktobaraca. Ovako su oni zamlaćivali narod.
Zašto 30 % ? Kako to izvuče? Što bi oni imali 30 % ? Zbog teritorije od 15 % i zbog, ne više od 1.300.000 ljudi (pod uslovom da ih prebrijom kako treba)?
Po kom to izbornom zakonu kada dole nikada nije bilo više od 25 opština?
A to je mnogo manje poslanika nego što si naveo.

Eto kako smo mi Srbi naivni i netemeljni, kako ulećemo u zamke dušmana!

Ako je moje zapažanje tačno, kako onda riješti taj problem uključivljnjlj Šiptara u političke institucije Srbije. Jer ne možete se zalagati za reintegraciju Kosova i Metohije u Srbiju a njihove predstavnike isključiti iz političkog života Srbije.

Zaključak je ne samo da ti zapažanje nije tačno već je veoma, veoma opasno. Na takvim zapažanjima nas sve marionete od petog oktobra varaju!
Preporuke:
40
2
37 ponedeljak, 31 decembar 2012 15:48
Goran Jevtović
@ MilošRS

Autor ovog komentara , svoju ljubav prema svojoj otadžbini i narodu dokazao je boreći se u ratovima devedsetih do zadnje kapi krvi ( tri puta je ranjen )

Prijatelju, kad već pomenu, da te pitam, a gde si ranjen?
Mislim, koji deo tela ti je ranjen?

Bože, vreme je, inače odlepismo svi na kup!
Preporuke:
26
5
38 ponedeljak, 31 decembar 2012 15:50
Apian iz Aleksandrije
-MilošRS

Svaka tebi čast na junaštvu tvome u Otadžbini našoj ali, bilo još takvih sa tobom. Većina je život svoj uložio u temelje Otadžbine naše a oni što su preživjeli , sad se nalaze na birovu, u rukama vlastodršca, na rubu srama.
I ovdje ima časni izuzetaka (Radojčić,DŽombić) ali Mile Dodika nema na tom spisku.
Sve najbolje, puno zdravlja i veselja u Novoj godine želi ti srpski borac (bez pozivnce)od septembra 1991 do 8.oktobra 1995 kada je "unapređen" u čin RVI100%.

P.S
Gore sam mislio na Sirotanovića a ne Izetbegovića.
Redakcija je izbrisala prezime, samo da se zna.
Preporuke:
23
0
39 ponedeljak, 31 decembar 2012 15:51
zo
Na osnovu većine komentara da se zaključiti da većina komentatora ne razume problem Kosova i Šiptara .Šta Srbija da radi sa Šiptarima .Jedino rešenje je deoba i žica izmedju.U suprotnom izgubićemo Srbiju do Niša.Zapitajte se koliko Srba trenutno živi južno od niša.
Preporuke:
18
22
40 ponedeljak, 31 decembar 2012 16:00
xhorxh bushati
Kosovo(DARDANIJA) je srce Albanije,vashe korene morate trazhiti na Karpatima a tamo vas nece.Sirocad uvek trazhe svoju majku tamo gde je nema.Dodik je stari lisac,pardon(novi bosanskosrpski tajkun),covek se vodi idejom da Kosovo(Dardaniju)JE NEMOGUCE BILO ZADRZHATI KAD JE BILO 24 MIL TKZ JUGOSLOVENA, a kamoli sad.
Preporuke:
6
46
41 ponedeljak, 31 decembar 2012 16:03
zoran
...postovani gradjani Srbije,dragi Srbi, ako niste do sada znali ko je dodik,nadam se da vam je sada jasno...znate li vi postovana gospodo, kako ovaj"plemic" rjesava nase nacionalno pitanje u republici Srpskoj...tako sto u Derventu koja je prezivjela najzesci ustaski teror, dovede ustaskog predsjednika,pardon glazbenika(srpski:muzicara) josipovica...i onda ti isti prezivjeli Srbi grada Dervente imaju blokirane ulice i moraju u centru grada, ispred novoizgradjene zgrade opstine, katolicke crkve i dzamije, da igraju "kozaracko kolo" i uveseljavaju visoke "duznosnike"(srpski:drzavnike)...a drzavnu politiku vodi po kafanama,restoranima, vikendicama i privatnim posjedima, koji su prethodno "legalno" privatizovani i presli u posjed ratarske familije dodik(prije rata prodavali paprike po pijacama)...nije nama Srbima neprijatelj Haradinaj ili Alija Izetbegovic, imamo i svojih dovoljno..pa ovaj gospodin je zapoceo "autocestu" prema Hrvatskoj,a mi bjezali i spas trazili u Srbiji...
Preporuke:
34
3
42 ponedeljak, 31 decembar 2012 16:04
Anka Krajina
@ Srbin obični
Jer ne možete se zalagati za reintegraciju ... a njihove predstavnike isključiti iz političkog života Srbije.

Da nije vas, slučajno, zapustilo pamćenje?
Nakon svega šta im je davao ustav iz 1974?
I ne bi dovoljno!
Albanac je bio i predsednik Predsedništva SFRJ!
I ne bi dovoljno!
I zašto bi sad išli nazad kad su ostvarili svoj cilj?! A čuva ih najjača sila sveta.

Srbija mora tražiti novu mirovnu konferenciju pod okriljem OUN za razdeobu Jugoslavije i stvaranje novih granica a ne da kruži oko Brisela k'o mačka oko vruće kaše!
Preporuke:
31
6
43 ponedeljak, 31 decembar 2012 16:20
Dragan
ostatku priznati nezavisnost


Ćuti, izdajniče.
Preporuke:
37
2
44 ponedeljak, 31 decembar 2012 16:42
Dejan
Za Srbina običnog i Miloša RS

Rešenje za pitanje Srbije i naše države bi moralo da bude sveouhvatno.

Kao što u platformi piše, da je ili sve dogovoreno ili ništa.

Po istom principu ne možemo separatno da pregovaramo o Kosovu, Republici Srpskoj i drugim teritorijama.

Mislim da će buduće rešenje, koje ne mora da bude ni u sledećih 10 godina, biti da se prizna realnost, da ne mogu Amerika ili Nemačka da šutiraju po Balkanu najbrojniji slovenski narod.

Jer posle mnogo poniženja, sledi bes i ogorčenost, sutra Rusiji ili Kini padne na pamet vojna baza u Evropi, mi ćemo da im ponudimo sve.

Najbolja opcija je da se napravi nova mapa Balkana, gde bi Srbija dobila značajnu kompenzaciju za bilo kakve ustupke na Kosovu i metohiji.

A ti MilošeRS nemoj da nipodaštavaš bilo koga, Srbija je izgubila kontrolu nad Kosovom posle 78 dana bombardovanja. Pogledaj na Jutjubu "Operacija Strela", pa vidi šta se dole dešavalo.

I pusti radikale da negde iskale bes što je Toma predsednik.
Preporuke:
9
14
45 ponedeljak, 31 decembar 2012 16:45
bolji predlog
Bolji predlog je da trugujemo sa amerikancima: raskidanje dejtona za prihvatanje platforme. Lično mi nije sasvim jasna prekodrinska srpska tvorevina!
Preporuke:
1
38
46 ponedeljak, 31 decembar 2012 16:57
MilošRS
A.Č

Beѕ uvrede , ali ne reče ti , šta uraditi ? Jer nekako se mora prelomiti .
Koji je tvoj prijedlog ??
Ako imaš bolji nego Dodik , reci .
A taj Srbin ,o kojem pričaš ,koji se nije predavao i kapitulirao , sa Kosova 1999 se ne bi povukao ( a imao i oružje i municiju ) , pa makar Beograd 1000 puta bio ''ravna ploča'' .
I još za to povlačenje traži dnevnice , tužeći rođenu mater , onom koji joj je i oteo Kosovo.
Ma moree..puna mi kapa i nas Srba.
Preporuke:
15
25
47 ponedeljak, 31 decembar 2012 17:11
Kosovo mi je ipak draže od Srpske
Dodik bolje da ćuti, po Dejtonu, ako se zarati u bosni Srbija bi morala da ih brani, iza svega stoji sebičluk prekodrinskih Srba kojima se nikada ne treba zaboraviti ostavljanje na cedilu kninskih, ličkih i korudaških Srba pred Oluju 1995! Amerikanci su im zapretili da će Hrvati ući u Banja Luku ako budu pomagali krajiškim Srbima, to je istina i treba je pamtiti!
Preporuke:
23
17
48 ponedeljak, 31 decembar 2012 17:56
vojvoda
subotičanin@ "Nisam ja taj koji deli nešto što mu ne pripada, nego ste Vi, Vojvodo, očigledno jedan od onih koji - prisvaja tuđe! Prostor Vojvodine nije istorijska srpska zemlja, tako da sami određujemo svoju sudbinu"Nego cija je zemlja,mozda Ugarska?Ok,ako ste ucili istoriju u skoli tamo pise da su Ugari dosli u X v.Ko je bio pre Ugara na prostorima Vojvodine,mozda Kinezi?Vidite tu vasu novokomponovanu istoriju ja sam davno prevazisao jer u startu je bila nelogicna i znam da je veoma vesto prekomponovana od Becke konferencije naovamo.To je ta istorija koja govori da su Sloveni dosli preko Karpata a Rusi uce da su Sloveni dosli takodje preko Karpata.Ko koga tu!!!Ovaj narod je uvek imao nesrecu da su mu izdajnici bili u samom vrhu drzave zato je i tako konfuzan.Pitajte postenog Bunjevca tamo kod vas ko je i odakle je pa ce te cuti.I njih uporno pokusavate da gurnete u Hrvate a oni to nisu...
Preporuke:
29
1
49 ponedeljak, 31 decembar 2012 18:08
vojvoda 2
suoticanin@
I gde mislite da ce te stici sa tim podelama?Pokazite mi jednu zemlju u Evropi koja ima ovoliko nacionalnosti i gde svaka radi sta hoce.Probajte to u Austriji ili Slovackoj!Jedan sluzbeni jezik,jedna zastava i aus.Ovde bre svako radi sta hoce i onda Srbi krivi.Gde to ima da manjine imaju veca prava od dominicalnog naroda?Resile lude svetske glave da vracaju Ugarsku imperiju pa Otomansku pa ajde ponovo granica na Dunavu.Nemojte da vas Sremci cuju pa ce te cuti svasta.Vojvodina drzava,pa Vojvodjani(svemirska nacija verovatno).Ostavice vas na cedilu ti vasi novokomponovani istoricari,politicari i dusebriznici kad sve opljackaju do kraja i sta ce te onda?Opet ce ostati sirotinja raja u toj novoj drzavi.Bolje bi vam bilo malo do Beca u muzeje i zamkove da zaista shvatite ko je bila Austro-Ugarska i sta je bila Marija Terezija.Ako neznate Nemacki povedite nekoga pa ce te cuti i za ono sto niste mogli ni da sanjate a kamoli da procitate.Ne jede se moj Suboticanine sve sto leti...
Preporuke:
33
2
50 ponedeljak, 31 decembar 2012 18:52
A.Č.
MilošRS....Zar nisi razumio poruku? Ne razumijem da nisi skontao.Nema kapituacije a dalje, nema kapitulacije.
Preporuke:
24
1
51 ponedeljak, 31 decembar 2012 20:38
Aleksandar
Srbija treba da kaže pod kojim uslovima je spremna da prizna Kosovo. Jedino tako što će se sever pripojiti Srbiji, a jug priznati kao nezavisnu državu.

Moze, ali ako se i RS pripoji Srbiji. A onda otvori konkurs da ostale bive republike (ili njeni delovi, kao npr. Krajina u Hrvatskoj) mogu izjave zelju da se isto pripoje Srbiji kad im trenutne vlasti uskoro nacisto propadnu.
Preporuke:
21
3
52 ponedeljak, 31 decembar 2012 21:14
MilošRS
A.Č
Raѕumio sam ja tebe , ali ti mene nisi .
A ovom gore..što kaže , da mu je Kosovo bliže i draže od Srpske...
U Srpskoj i danas postoje Srbi , nisu svi došli u Beograd.
I o čemu pričaš ? Kakva iѕdaja Krajine , od strane RS ?
I sami smo bili do guse u problemima . Po nama je tukao ,HV,ABiH,HVO i plus NATO...Malo li je _
A ti si to najvjerovatnije ''ispratio na TV-u ''.
I sada to komentarišeš .

Kada pročitam komentare poput tvog , padne mi na um , da Srpsku ,ovaj komadić srpske otadžbine i od vas takvih treba pripaѕiti .
Preporuke:
23
11
53 ponedeljak, 31 decembar 2012 21:31
MilošRS
I da...još ovo , i odo se napit.
U vas gledamo , i čudom se čudimo...
Zapetljali ste se ko pilad u kučini. Sa jedne strane puna usta PRIČE '' Kosovo je Srbija '' , a sa druge..okrenuli leđa Rusiji , a oba obraѕa dokaѕanim srpskim neprijatenjima , dobijajući šamar za šamarom .
Poput goveđih polutki,predadošte, kompletan politički i vojni vrh i naš i vaš...a na proteste povodom toga , na ulicu je izlazilo mnogo , mnogo manje ljudi nego na gej paradu .
Ma .
Preporuke:
25
5
54 ponedeljak, 31 decembar 2012 21:35
MilošRS
Za ovakve Srbe , kakvi su danas , i Sjever Kosova je upitan.
Valjda će neka buduća generacija biti bolja.
Preporuke:
19
9
55 utorak, 01 januar 2013 08:24
A. M.
xhorxh bushati
Bušati, Bušati, bušna ti je ta teorija...
Jedina Albanija u istoriji je tzv. Kavkaska Albanija, današnji Azerbejdžanci za sebe kažu da su Albanci.
To su primitivna plemena sa Kavkaza koje su Arapi naseljavali na Siciliju i jug Italije nakon osvajanja tih teritorija, da bi čuvali ovce. Te su teritorije bile gotovo puste nakon šta su pale pod arapsku vlast. Nakon šta su pali pod vlast Normana u 11.st., kolo sreće se okreće, te dobar dio tih čobana biva protjeran na teritoriju današnje "Albanije". Vještačka albanska nacija se formira po ideji i kapitalom Austrougarske krajem 19.st.. I Šiptari služe samo kao njihovi pioni.
Albanci nisu narod, oni su mješavina otpadnika Vlaha, poturčenih Srba i Grka, te tih čobana sa Kavkaza. Takav vam je i jezik, mješavina kavkaskog, vlaškog(romanskog) i srbskog. U današnjoj "Albaniji" uglavnom nalazimo srbske toponime, pokoji grčki i ostali su na silu dobili "šiptarski prizvuk".
Preporuke:
23
4
56 utorak, 01 januar 2013 19:08
Sale
Re: Kosovo mi je draže od Srpske

Ova konstatacija je poput one: "koje oko manje voliš da ti ga izvadim".
Kakve sve gluposti neću ovde pročitati?!
Preporuke:
19
2
57 utorak, 01 januar 2013 19:23
Peter RV
Kolikogod pokusavamo da ga zaboravimo, on se stalno pojavljuje.
Americki ambasador u Sarajevu je vec rekao da se Dodik smatra njihov "covjek od povjerenja" (poslije, kad je odustao od onoga njegovog cuvenog referenduma!) Dodik je dobro posluzio Izraelu sabotirajuci BiH stav o Palestini- nasuprot Srbiji i Rusiji. Pokazao se odlican trgovac za svoj licni racun. Sad hoce da napravi neki 'dil' sa Kosovom preko srpske glave.
On je inace proglasen od njegovih pristalica "velikim drzavnikom". Covjek velikih ambicija.
Preporuke:
12
18
58 utorak, 01 januar 2013 19:34
Šumadijski pokret otpora
Mi se ne mešamo u vaša prekodrinska pitanja. Kosovo i Metohija su bili, jesu i biće u TOTALU integralni deo Srbije od Jarinja do Kačanika i od Đakovice do ispred Bujanovca. Jel jasno!
Preporuke:
25
23
59 utorak, 01 januar 2013 19:48
Nemoj da vam kvari praznik!
"Znam da ja nemam problem ni da se čujem ni da se vidim sa Vučićem. Pozvaću ga na proslavu Dana Republike. I biće mi drago da dođe." Ih, Milorade, kud bas na Dan Republike Srpske? Zar ne znas ti da je Vucicu, isto kao tvom prijatelju Tadicu, glavni praznik "Parada ponosa"?
Preporuke:
15
1
60 utorak, 01 januar 2013 19:48
Dragan Banja Luka
Jaoo Srbiii!!! Izbrojah cistih 30 spinovanja u vasim komentarima? Sta odgovoriti? Evo vam odgovora: bez trunke politicke pameti, sa kilometarskim skokom u zakljucak, malicioznim spinovanjem u "izdajnika" i paljenjem lomaca.. reagujete na svaki povjetarac, svaku rijec, svaki proizvedeni ton pojedinacnog instrumenta u simfoniji a gubeci iz vida i/ili ne slusajuci i/ili ne razumijuci simfoniju. Ma svako moze i igrati sah, kao da je problem povlaciti one figurice po onoj sahovskoj tabli, pa ne ore se zaboga, zar ne? I mi znamo brojeve pa mozemo biti matematicari?
Preporuka za sve: Ako je moguce postovati nesto konstruktivno - Misao a ne trenutnu Emociju da se ovaj portal ne pretvori u "Politicke emocije novih Srba".
Preporuke:
21
8
61 utorak, 01 januar 2013 20:14
Robin
Imam jedno pitanje za ove kojima smeta ideja podele Kosova. Da li mislite da će Srbija ikada dobiti podršku za kosovsku oluju? Ja bih tako nešto voleo ali baš i nisam optimista.
Preporuke:
20
15
62 utorak, 01 januar 2013 20:18
teritorij
Ko o čem srbi o teritoriju. Zbog naših postupaka zadnjih 20 godina parola "Ugrožen ko srbin u Yugoslaviji" bi mogla imati i opravdanje.
Preporuke:
3
15
63 utorak, 01 januar 2013 20:53
Beli Orao
Koja presija na mozak ljudi.
Neka uzmu sve, ali nikad ništa ane treba priznati.
Dok je Velika Rusija živa i mi Srbi možemo da živimo u nadi.
Kad se Rusija bude pozabavila o svom jadu i mi ćemo o svom.
Preporuke:
22
2
64 utorak, 01 januar 2013 21:20
MR
Ma ima čovek pravo. Ko može da živi sa arnautima? Bolje je i izgubiti nešto nego biti na večitim mukama.
Preporuke:
13
15
65 utorak, 01 januar 2013 21:32
Turas
Ne postoji nikakva opravdanost niti Dodika niti bilo koga,ikada da može da pomisli na otuđivanje jednoga metra Kosmetske zemlje.Ovo je već drugi put da se Dodik izjašnjava,pored Dačića,za podelu Kosmeta.Izgleda mi da i RS i Srbiju upropaštavaju sami srbi.
Preporuke:
15
2
66 utorak, 01 januar 2013 22:05
Harun al Rašid
Poštujem Dodika više nego sve naše srbijanske političare zajedno. Međutim, apsolutno ne dolazi u obzir bilo kakvo priznanje nezavisnosti Kosova i Metohije. Sačekajmo ako treba još 20 godina, stvari će se na međunarodnom nivou svakako promeniti. Da li u apsolutno našu korist, to ne znamo, ali svakako neće Albanci imati svu podršku a Srbi nikakvu. U takvim izmenjenim međunarodnim okolnostima treba pristupiti rešenju Kosovsko Metohijskog problema, onda kada ćemo rešavati u našu korist, a ne u korist Albanaca ili ma koga.
Koji god srpski političar prizna nezavisnost Kosova i Metohije, taj će stati rame uz rame sa Brankovićem.
Preporuke:
17
1
67 utorak, 01 januar 2013 22:12
A.Č.
Ni u tim uslovima neću odustati. Ako zabrane da se bavim političkim radom, a mogu i to, evo, poručujem sada svima da ću formirati jedan veliki narodni pokret za samostalnost Republike Srpske. Kao predsednika, obavezuje me poštovanje međunarodnih ugovora. Ako budem izvan politike - biću slobodan čovek. Takav ću pokrenuti narod, a videće kako će to da izgleda. Pa, neka rade šta hoće.

Vjerovao sam ti Dodik da imaš petlju ali nakon što si prevario za referendum koji si tako gromoglasno najavljivao, više ti ništa ne vjerujem.Znači ako amerikanci i evropaljni udare na tebe poklopit ćeš se i šutit ćeš jer u suprotnom znaš da će ti napakovati i mnogo goru stvar.Istina je da ti to spremaju jer se krećem u krugovima NVO i dr.Znam da je to istina što si rekao.Na kraju sam si sebi zabio autogol izjavama o Kosmetu (o nezavisnosti Kosmeta).
Preporuke:
8
2
68 utorak, 01 januar 2013 22:25
A.Č.
Na kraju sam si sebi zabio autogol izjavama o Kosmetu (o nezavisnosti Kosmeta).

Niti jedan srpski političar koji i u primisli da do znanja da pristaje na kapitulaciju po pitanju Kosmeta neće dugo ostati vlast.Znači Dodik tvoji politički neprijatelji su samo čekali taj momenat, da sam sebi srozaš kredibilitet.Nakon toga više nećeš biti ničiji miljenik, pa ni srpskog naroda koji te neće podržati.Možda ti Dodik misliš da hoće ali vjeruj da neće.Tešku socijalnu i ekonomsku situaciju, opšte siromaštvo, besparicu narod će i pretrpjeti ali Kosmet (nacionalni identitet) neće oprostiti.Neće oprostiti, vjeruj Dodik.Ne razumijem da tako iskusan čovjek u politici to nije shvatio.Naravno svi nekad moramo pogriješiti...
Preporuke:
6
2
69 utorak, 01 januar 2013 22:32
ex petar
Njih je na Kosmetu nesto vise od milion. Da se vrate samo nasi proterani, ne bi ih bilo vise od nas na Kosmetu. Tako o tom argumentu. Pa oni su nas plasili jos pre dvadeset godina kako ih ima preko tri miliona na Kosmetu, a danas kada su proterali nase, ostade ih tek milion. Osnovne skole su im poluprazne, to je lako proverljivo. Jos kada se oduzmu oni koji pretrcavaju iz albanije, kasnije itd. da im popunjavaju ocajno brojno stanje na Kosmetu, onda ih nema ni milion. Samo malo strpljenja. Kosovo je Srbinovo!
Preporuke:
18
0
70 utorak, 01 januar 2013 23:12
David Novaković
@subotičanin

Da, da, verovatno su ''zli'' komunisti izmislili masovna streljanja Srba i Jevreja od strane Hortijevih fašista. Na ovom antikomunistčkom talasu rehabilitovani su razni izdajnici i kolaboracionisti, ali nas njihove žrtve podsećaju ko su i šta su bili.

@xhorxh bushati

Taj fašizam koji propagirate, ta teorija krvi i tla, je bila jednom poražena, biće i opet. Isticati kao zaslugu to da je albnaski narod, zbog nacionalizma, bio problem za jednu mirnu i prosperitetnu Jugoslaviju i nije neka čast. Da ne znam za bolje, rekao bih da albanski narod i ne zaslužuje više od sadašnjeg stanja, gde su samoproglašeno Kosovo i Albanija crne rupe Evrope u svakom smislu.
Preporuke:
15
1
71 utorak, 01 januar 2013 23:34
Drinko Končarević
@ex petar
Kada bi se Kosovo i Metohija vratilo pod vlast Srbije, istog trenutka, mnogi Albanci, koji su počinili zločine, napustili bi teritoriju Srbije. Sa njima, otišli bi i članovi njihovih porodica. Prema tome o velikom broju Albanca u Srbiji nema govora. Albanci ovo jako dobro znaju i potvrđuju u nedavnoj anketi koja je sprovedena a objavljeno u nekim našim dnevnim listovima.
Preporuke:
15
0
72 sreda, 02 januar 2013 00:04
latincic sinisa
Dodik je doso zajedno sa Biljanom Plavsic na vlast tako sto je vis.predstavnik smenijo Nikolu Poplasena legitimno izabranog predsednika.A sve je to radjeno po direktivi Medlin Olbrajt koja je navodno bila pozitivno iznenadjena pojavom Dodika kao novog demokratskog i kompromisnog politicara.Znamo sta nam je ta osoba srednjeg pola cinila u prosloti.Što se tice Dodikove vladavine ona je obilježena pljačkom i lažima lakovjernog srpskog naroda.Srbi nasedaju na njegovu pricu koja je ne retko na nivou neskolovanog i nevaspitanog coveka.To je svakako posledica i neobrazovanosti biraca koji ne prepoznaju šarlatana.Lokalni izbori u oktobru su doneli poraz SNSD kakvom se nisu nadali i pokazali da eri Dodikove vladavine dolazi kraj.Rado bi on i Srpsku prodao samo da izvuce politicku a samim i tim i materijalnu korist.Ne moze Kosmet biti bitan postovaocu Ante Markovica,pa ti ljudi ni slavu nisu slavili pre 15-ak godina.Mi ne smemo priznati Kosovo jer to je SVETA SRPSKA ZEMLJA.
Preporuke:
17
1
73 sreda, 02 januar 2013 00:05
latincic sinisa
Dodik je doso zajedno sa Biljanom Plavsic na vlast tako sto je vis.predstavnik smenio Nikolu Poplasena legitimno izabranog predsednika.A sve je to radjeno po direktivi Medlin Olbrajt koja je navodno bila pozitivno iznenadjena pojavom Dodika kao novog demokratskog i kompromisnog politicara.Znamo sta nam je ta osoba srednjeg pola cinila u prosloti.Što se tice Dodikove vladavine ona je obilježena pljačkom i lažima lakovjernog srpskog naroda.Srbi nasedaju na njegovu pricu koja je ne retko na nivou neskolovanog i nevaspitanog coveka.To je svakako posledica i neobrazovanosti biraca koji ne prepoznaju šarlatana.Lokalni izbori u oktobru su doneli poraz SNSD kakvom se nisu nadali i pokazali da eri Dodikove vladavine dolazi kraj.Rado bi on i Srpsku prodao samo da izvuce politicku a samim i tim i materijalnu korist.Ne moze Kosmet biti bitan postovaocu Ante Markovica,pa ti ljudi ni slavu nisu slavili pre 15-ak godina.Mi ne smemo priznati Kosovo jer to je SVETA SRPSKA ZEMLJA.
Preporuke:
9
2
74 sreda, 02 januar 2013 00:32
Mićunović
Dragi moji, neće biti onako kako nam se mota po glavama.
Nema više onije hrabrije srba, nema junaka Obilića sa Milošima i Đorđima.
U vremena Turaka smo se više voleli. Bilo je dece, naslednika, heroja i za bitku i za kuću.
Sada nestade ljubavi, guraju nam lezbejke da im miljenice prave decu, i šiljokurane da paradiraju bez devojaka.
Propadosmo.
Nego, da se vratimo ozbiljnijim temama nego Kosovo i Metohija.
Kosovo i Metohiju niko nam ne može uzeti ako ga ne predamo. Dačić i nova vlast ga PREDAJU dragi moji srbi. SMESTA moraju prekinuti razgovore po svaku cenu, zapretiti vojskom, policijom i narodom da NATO ne sme opet da krene na ostatak našeg naroda.
Mnogo su nas proterali, mnoge potkupili, pranim parama kupili samo one koji se bave politikom. Sirotinja, ako je nešto prodala, bilo je na moranje.
Zato - na posao. Da oremo,kopamo i hlebom se hranimo.
Od Evrope ništa ne očekujte. Ništa dobro. Ne daju. Samo uzimaju.
Inače, nebi bili bogati.
Braćo - posao čeka u krevetu i na njivama.
Preporuke:
15
2
75 sreda, 02 januar 2013 00:41
@robokap
Niko nigdje nije dolazio zato što je htio. Savjetujem Vam, dajem sebi za pravo da to uradim, da ne pišete ovako nešto jer nikada ne znate šta sutra može da Vas sačeka. Ispričaću Vam priču iz 1999. Naime, neka izbjeglica iz Sanskog Mosta se poslije tzv. Oluje obreo u Beogradu (ne po sopstvenom izboru). Sreo nekoliko Beograđana koji su ga napali, vrijeđali, čak i tukli i poručili mu da se vrate tamo odakle je došao. Nije se snašao u Beogradu, došao u Banjaluku. Par godina kasnije, svijet je mali, sretne tu grupu beogradskih momaka sa ženama i djecom u Banjaluci, došli da se sklone od bombi 1999. Nije im uradio ono što su oni njemu. Život je čudo.

Ovo što je rekao predsjednik Dodik je najblaže rečeno neprimjereno. Ovde se ne radi o Kosmetu već o principu kojeg ako ne odbranimo ostajemo i bez Raške, juga Srbije - ove tri opštine, a separatisti u Vojvodini će da dobiju vjetar u leđa, ne treba biti baš puno pametan da bi se pogodilo da će u tome da budu podržani od Evropljana i sličnih.
Preporuke:
14
1
76 sreda, 02 januar 2013 01:16
xhorxh bushati
Urazumite se vec jednom ;Kosovo (Dardanija)je sad slobodna zemlja i nikad vishe nece trpeti zulum drugih naroda.To koliko Albanaca ima na Kosovo ne treba vas uplashiti ,ali po statistici ima negde oko 2 mil i 300 hiljada albanaca ne racunajuci pri tom Albance Preshevske Doline njih 80 hiljada plus dijaspora kojoj se ne zna broj.Albanija 3.5 mil,Maked 850 hilja nezvanicno 1mil.Crna gora 75 hiljada,Grcka 1,2mil,Italija 1 mil,Turska 5 mil,Shvica oko 600 hiljada,Nemacka 400 i na kraju SAD 2 milion.statistike drugih drzhava pokazuju da ukupno albanca ima oko 15 miliona.Srecna vam Nova 2013;Gezuar per shum vite 2013.
Preporuke:
5
25
77 sreda, 02 januar 2013 01:19
StudentBeograd
@ bolji predlog

U RS živi milion i nekoliko stotina hiljada Srba. Mozda i 1,5 milion. Na Kosmetu nažalost nema ni 120,000 Srba. Kako bi bolji predlog bio da se žrtvuje 10 puta više ljudi? Zato Republika Srpska ne može i ne sme da za Srbiju bude išta manje važna od Kosmeta, može samo da bude važnija.

Srbija dakle treba da se bori i za kosmetske i za bosanske Srbe, ne sme da preda ni jedne ni druge. A ako bi se ikad našla u situaciji da bira jedno ili drugo, onda mislim da je ipak 1,5 milion ljudi važniji od 120,000 ili bilo kog spomenika.

Uz pripajanje Vojvodine Srbiji, stvaranje Republike Srpske je naša najveca pobeda u 20. veku. Imali smo mi jos velikih pobeda ali smo ih nažalost kroz stvaranje Jugoslavije prokockali. Pobede iz rata smo pretvorili u poraze u miru. Ona Srbija koja je iz 19. veka kročila u 20-ti, iz tog veka punog stradanja i patnje je izašla bogatija samo za Vojvodinu i autonomiju za prekodrinske Srbe. Te dve stvari moramo da čuvamo ko oči u glavi.
Preporuke:
19
10
78 sreda, 02 januar 2013 02:17
StudentBeograd
@ xhorxh bushati

Prema poslednjem popisu Albanija ima oko 2,800,000 stanovnika, od čega je oko 2,500,000 Albanaca. Kosovo ima oko 1,700,000 stanovnika, od čega oko 1,500,000 Albanaca. Na jugu Srbije nema više od 60,000 Albanaca, u Makedoniji oko 500,000, a u Crnoj Gori oko 30,000. To su zvanični podaci, a nezanično vas ima još manje. I za ostale države si izneo netačne podatke ali neću da idem dalje od ovoga. Zavisno od izvora, na inretnetu se mogu pronaći i drugačiji podaci o broju, ali su i ti brojevi mnogo manji od ovih koje si ti izneo. U celom svetu nema više od 7,8 miliona Albanaca.

Vaša sklonost ka mitomaniji i laganju o brojnosti je svakako impresivna i zalužuje divljenje. Takvo apsolutno odsustvo realnosti i samokritičnosti ja nisam video ni kod jednog drugog balkanskog naroda. Ali ako želiš, počni da pišeš kako vas samo na Kosovu ima 10 miliona.
Preporuke:
18
2
79 sreda, 02 januar 2013 03:06
Leonidas
Milorada Dodika za predsednika Srbije i Republike Srpske!
Preporuke:
9
19
80 sreda, 02 januar 2013 03:55
guske u magli
Ukidanje ustava iz 1974 tj reintegracija vojvodine i stvaranje Republike Srpske su najvece srpske pobede, kome to nije jasno, taj ima ozbiljne psiholoske probleme.Nazalost danas vecina Srba ne vidi od drveca sumu.Kosovo je zavrsena prica, 95% albanaca i samo 5% srba, to je ucinak srpskih elita u zadnjih 100 godina, od 1918, do 1945, pa 1964 i pripajanja 4 opstine centralne srbije tadasnjem Kosovu da bi se malo zamazalo etnicka ekspanzija siptara.Reintegracija albanaca u srbiju bi bilo pogubno po srpski narod,razgranicenje sa njima i zdravo.
Preporuke:
7
12
81 sreda, 02 januar 2013 05:05
Gordana
Ala ste se ostrvili na Dodika kao da je on taj koji nam otima Kosovo i Metohiju, kao da on sprovodi potpisane dogovore, kao da on vodi pregovore,...Kamo srece da neko takav vodi Srbiju kroz ovu nasu Golgotu a ne ove krpetine od politicara!
Nista Dodik ne poklanja u nase ime, covek je izneo kako vidi stvari a na osnovu politike koju sprovovodi izabrana srpska vlast.
IMATE VI PRAVE ADRESE GDE TREBA DA PROSPETE SVOJ BES I NEPRISTAJANJE, a to nije Dodik. Slusate Dacicevu demagogiju i trpite je pokorno. Dodik je branio , i danas brani, Republiku Srpsku.Zato je trn u oku belosvetskih "usrecitelja" i verujem da su organizovali njegovu smenu, a onda ode i Srpska u nepovrat!
Nema vajde od besa na Dodika, nego na ulicu da se preslisaju ovi nasi !
Preporuke:
9
8
82 sreda, 02 januar 2013 09:52
@suboticanin
Meni su moji pričali da su za vreme rata u Novom Sadu morali da idu u školu na mađarskom, ne na srpskom. Pričali su mi takođe kako su nestajali njihovi prijatelje jevrejske nacionalnosti, jedan po jedan. Toliko o tome koliko je Horti bio odbar. Novosadski led da i ne spominjem.
Preporuke:
19
3
83 sreda, 02 januar 2013 09:56
Jakov Vojak
Ako bi se već trampilo, ja bih za priznanje južnog Kosova tražio pripajanje Republike Srpske i Crne Gore, za Srbe južno od Ibra i crkvu eksteritorijalni status i povratak kompletne privredne imovine južno od Ibra, uključujući EP, rudnike i td.
Preporuke:
9
4
84 sreda, 02 januar 2013 10:20
Beli Orao
""Miloš Obilić. On i nije video spomenik Cara Jovana Nenada, jer sedi na ogradi preko puta.
Preporuke:
8
0
85 sreda, 02 januar 2013 10:23
Jasna Simonović
Kada se shvati da je otimačina glavni vlasnički princip u "zemljama" bivše Jugoslavije, onda sve može da bude lakše...
Poklanjanje, priznavanje, otimanje, zaduživanje, trange-frange,itd. nažalost nalaze se u glavama ljudi od dna do vrha...Nikako da stignu "viši oblici" ekonomije (npr pravi biznis) i politike (npr.diplomatija)....

Status Srbije je bitan...
Preporuke:
5
0
86 sreda, 02 januar 2013 10:25
!?!
Odbacujem ideju tzv. podele Kosova. Svaka takva ideja je podmetačina srpskom narodu, sa kojom se on nikada neće i ne može se pomiriti. Prevara je svako pominjanje bilo kakve satisfakcije za gubitak Kosova i Metohije, bila ona kreditno-finansijska, dobijanje datuma za početak pregovora o pristupanju Evropskoj Uniji, u vidu kontrole nad severom Pokrajine ili slično.
Ovo je klasičan trojanski konj podmetnut srpskom narodu u cilju pristajanja na legalizaciju okupacije Kosova i Metohije.

Dakle, bilo kakvo upoređivanje kosmetskog pitanja sa bilo kojim drugim aktuelnim političkim pitanjem ili problemom je nedopustivo, budući da je pitanje Kosmeta kao neotuđivog dela Republike Srbije ekskluzivno i najviše državno pitanje, a ne trenutno političko pitanje koje je moguće rešiti političkim pragmatizmom.
Preporuke:
7
3
87 sreda, 02 januar 2013 10:28
!?!
@subotičanin

je li sa vama sve u redu?
Preporuke:
10
1
88 sreda, 02 januar 2013 11:54
s.j. Penzionišite se, dok vas još nismo odpisali kao budalu
Da li ovaj narod ima ikoga ko valja? Da li smo nesposobni da izglasamo nekoga dostojnog vlasti? Da li samo zmije mogo nad nama vladati? Kada će vesti o našoj zemlji prestati da budu poput crne hronike?
Preporuke:
8
3
89 sreda, 02 januar 2013 12:31
Dragoslavić
Hvala Dodiku. To jeste pametno rešenje uz eksteritorijalnost za Srpsku Patrijaršiju i Srpske manastire. Jednom da završimo tu priču uz garancije međunarodne zajednice (UN tj. Kine, Rusije, EU) da će da nas ostave na miru da se plodimo i množimo.
Preporuke:
8
10
90 sreda, 02 januar 2013 12:44
@!?! @subotičanin
Očigledno nije.
Preporuke:
3
2
91 sreda, 02 januar 2013 14:16
Turas
"guske u magli",lepa aluzija na sopstveni komentar"zamazivanje etničke ekspanzije šipaca,i njihova reintegracija u Srbiju(kako se ne omače asimilacija,koja je sa takvim etnosom nemoguća)To su dragi moj bili samo izgovori Brozovih pulena za upropašćivanje Srbije.Ako to niste do danas uvideli,onda knjige ili tastaturu u ruke.
Preporuke:
6
0
92 sreda, 02 januar 2013 14:46
Serbian Federation
Jedino razumno rešenje jeste rešavanje srpskog nacionalnog pitanja. Sve ostalo je šarena laža. To je Dodiku jasno. Rusija oslonac-nužno ozbiljno političko vezivanje. Izrael lobista-a kome drugom ponuditi novac? Samo nema daljeg iseljavanja sa Kosova. Teritorija koju Srbi dobiju može sve da ih primi. Moraju se uvažiti i istorijske okolnosti.
Preporuke:
2
5
93 sreda, 02 januar 2013 14:55
Turas
"ksoroš bušaati"Albanaca može da bude kao i nemaca.Znam pouzdano da kada se zapuca nema ni jednoga.Na Kosmetu samo u grupama napadaju Srbe.Zar niste u nedosttku narodnih heroja svojatali srbske?Dali znate šta je Tači?Mislite da rvati nisu pokatoličene srbske"junačine"?
Preporuke:
8
2
94 sreda, 02 januar 2013 15:21
Serbian Federation
Jedino razumno rešenje jeste rešavanje srpskog nacionalnog pitanja. Sve ostalo je šarena laža. To je Dodiku jasno. Rusija oslonac-nužno ozbiljno političko vezivanje. Izrael lobista-a kome drugom ponuditi novac? Samo nema daljeg iseljavanja sa Kosova. Teritorija koju Srbi dobiju može sve da ih primi. Moraju se uvažiti i istorijske okolnosti.
Preporuke:
1
3
95 sreda, 02 januar 2013 16:23
BanjalukaKrajina
Dodik nema pojma, on prvi je zapadni igrač. Taj čovjek radi sve ono što je loše po nas u RS, kao on nas brani, a zadužio nas je do besvjesti, rasprodao sve strancima. To je isto kao kad bi rekli da je Boris Tadić patriota.
Preporuke:
12
5
96 sreda, 02 januar 2013 18:55
Bodin Rakić
TURBO-POLITIČKA ESTRADA ZEMLjE SRBIJE, koja je svojim lažnim patriotskim hitovima uveliko ovladala voljom većeg dela birača, postala je glavna prepreka formiranju realne i svrsishodne svesrpske nacionalne strategije. Sve dok je tako ni jedan odista racionalan predlog nema izglede na podršku većine glasača.
Preporuke:
2
1
97 sreda, 02 januar 2013 19:45
dejan ar
Pa kad si toliki Srbin, što ne raspisa referendum u RS za pripajanje Srbiji?
Preporuke:
6
1
98 sreda, 02 januar 2013 20:10
Šta se petlja ovaj
Je li podržao Tadića?
Jeste.
I šta hoće sada?
Neka se ne petlja gde mu nije mesto.
Pardon, možda mu jeste mesto s obzirom koliko ima nekretnina u BG.
Preporuke:
5
1
99 sreda, 02 januar 2013 20:42
bishop
ok braco srbi sta onda konkretno, kolektivno zelite? hocete ukljuciti skoro 2 miliona albanaca u sistem? albanci na kosovu su tu i nece ici nigde, moramo ziveti zajedno nekako. nije vam jasno sta vam je uopste cilj ili borba cini mi se. kasno ste se setili da je kosovo "duh" i "deo" srbije koji spaja celu drzavu, jugoslovenstvo je sve to unistilo. pocetak kraja za nas je bilo stvaranja te jugoslavije...
Preporuke:
0
1
100 sreda, 02 januar 2013 21:28
Karan
Tesko narodu sa ovakvim Vodjama.
Preporuke:
5
1
101 sreda, 02 januar 2013 23:26
ex petar
Bishop, kako sta hocemo? Hocemo da se nato povuce sa okupiranog Kosmeta. A onda da se vrate proterani. A onda da se kazne zlocinci. A onda da zivimo u miru sa svima na Kosmetu koji su lojalni drzavi Srbiji. Boze, neverovatno je sta vi pitate! Ako nece milom, onda ce silom. A ako im je ostalo imalo razuma, znaju da ce to da dodje na red, i ne mogu da spavaju zbog toga. Nema ih ni milion ipo sa svim ostalima i sa svim onima koji su pretrcavali na Kosmet da popune brojno stanje. Ako to oduzmemo, nema ih ni milion. Lako je proverljivo da su im skole poluprazne. Pa ne moze! Ne damo! Kosovo je Srbinovo! Sve do kraja sveta! Samo strpljenja. Evo ja licno poznajem najmanje stotinu Srba, i svako od njih poznaje po jos stotinu, i ni od koga od tih ljudi nisam cuo da se odricu Kosmeta, ni posredno a ni neposredno cuo, sto znaci da nema ni jednog takvoga. Ja ne znam ko su ovi ljudi koji se odricu Kosmeta kada ne poznajem ni jednog takvog Srbina. Samo polako, samo u Srbiji nas je deset miliona.
Preporuke:
4
2
102 četvrtak, 03 januar 2013 04:49
bishop
@ex petar

ok, ali moramo imati UJEDINJEN cilj kao narod da bi to uradili a to nemamo...povratak na kosovo cemo moci samo silom, to svi znamo, albanci ako su kolektivno spremni bili na zrtvovanje 99' onda ce to ponovo uraditi. hocemo li mi? mi nemamo ujedinjeni, jedinstven cilj a oni su imali. u nasem dobu ne zavisi dominacija od politike, vojske ni od para nego zavisi o jedinstvu! srpska tragedija je upravo sto to jos uvek nemamo, ne znamo sta hocemo, pa jos uvek veliki deo drustva bi se "vratio u yugoslaviju" da mogu jer se tada "dobro zivelo"!? opet ponavljam da nas je yugoslovenstvo unistilo i da ne znamo da li smo kolektivno srbi, yugosloveni, partizani, cetnici, evropejci, rusi, ili ne znam sta jos. objetivno razmisil brate, da li bi hteo da albanci za 25 godina izaberu albanca za predsednika u beogradu? 2 miliona ljudi se nece pomeriti s kosova a da ne pominjem da izumiremo kao narod i da nas je sve manje svake godine, ko je spreman da ratuje iz srbije vise?
Preporuke:
1
1
103 četvrtak, 03 januar 2013 08:02
vojvoda
ex petar
Nisam vise imao nameru da komentarisem ovu Dodikovu izjavu ali ovaj Petrov komentar je sasvim na mestu jer nemozete kroz celu istoriju Srpskog naroda(a ogromna je i nije vam sve prezentovano kroz skolstvo)Srbin,zarad aspiracija sa juga,zapada ili severa da se povlaci i poklanja ono za sta su preci glave ostavljali.Dodik moze ovako trenutno da prica(dok god su Izraelci lobisti)a kako se zaista zivi u RS?Isto kao i u Srbiji,odredjena grupacija ljudi i pijavice oko njih zivi solidno i sa tendencijom rasta dok ostali deo naroda nece uskoro imati ni za hleb.Student vam je lepo objasnio koliko je zaista Siptara na Kosovu i u celom svetu i to je nemoguce prebrojati jer oni su stalno u pokretu i zato i sluze kao destabilizacioni faktor na Balkanu jer da je zapadu imalo stalo do pravde i slobode malih naroda ne bi napunili Kosovo uranijumskom municijom do plafona!Koju buducnost oni imaju trenutno pored Tacija i sada Haradinaja?Pa nikakvu...
Preporuke:
2
1
104 četvrtak, 03 januar 2013 08:22
vojvoda 2
Ne moze se davati i prodavati ono sto ne pripada samo tebi.Ulog je veliki,reke krvi su prolivene ali deo naseg naroda poslednih 50 godina kad umre baba ili deda sjate se ko lesinari nebili razgrabili sto veci deo imovine i uglavnom procerdali na pogresan nacin.Zasto?Neznaju ali ih i ne interesuje prava vrednost toga.U Vojvodini imate saku jada autonomasa koji su se rasporedili na bitna mesta i truju sve sto je postalo labilno i pod stesom racunajuci na njihovu istorijsku nepismenost jer ko mari za istoriju kad si gladan!!!Pogledajte zadnju frku oko RBV.Kad je ipak ostala praonica para(izuzetno bitna za autonomase jer nemoras nista da radis a lepo zivis)u drugom obliku niko nije ni pisnuo kad je za poljoprivredu izdvojeno 300 miliona evra a to nista neznaci za poljoprivredu jer potrebno je preko milijardu da bi krenuli nekom uzlaznom putanjom.KIM kao i ostale delove Srbije nemoze niko da poklanja i bolje bi bilo da se hvatate posla(a posla ima)jer dok god ima ovolikog uvoza,ima i posla.
Preporuke:
1
1
105 četvrtak, 03 januar 2013 08:41
vojvoda 3
Imas Ustav Srbije,Ustavni sud i vreme je na tvojoj strani jer koliko je taj isti sud aljkav i spor to je bolje za tebe.Bez potpisa i odluke tih institucija nemogu da vam uzmu ni saksiju sa prozora.Malo mudrosti trea ne neke prevelike.Uvozis eksere,luk,cokoladu,jos malo i mleko pa zar nemoze to narod da pravi ovde?Mora se samo malo promeniti svest i da se radi ali ozbiljno.Ne mozes da napravis nesto od 50 dinara i da trazis 100 a imaju ga svi.Marze na zapadu su 20% i na taj nacin iztiskuju konkurenciju.Ono sto nemozes da kupis ili bojkotuj ili uzimaj domace.Nemojte kupovati krseve sa zapada barem godinu dana pa ce te da vidite stvarnu cenu tih prizvoda.Ovde ljudi hoce sve preko noci a vremena je sve manje i pristup sirovinama ali izgleda i teritorijama ce biti sve manji.I sta ce te jednog dana kad vise ne budete imali odakle da zagrebete?Ignorisite monopoliste,placene politicare,nepismene profesore i razne nebulozne akcije iza kojih je uvek interes sopstveni i tako ce se nesto pomeriti
Preporuke:
1
1
106 četvrtak, 03 januar 2013 13:21
Srbin Obični ――> Goranu Jevtoviću 1
A.
Goran Jevtović:
Po zadnjem, njihovom popisu nešto ih je (Šiptara) više od 1.300.000, što je naravno, takođe naduvano. I to sa sve onima koji su prijehali iz Albanije ostalih šiptarskih teritorija!

Dozvoljavam da cifra (1 800 000) možda i nije tačna, moguće da je prevelika jer se radi o staroj procjeni. Uzimajući ipak sve u obzir još manje bih stavio ruku u vatru za cifru od 1 300 000 (Šiptara). Ako dozvoliš primjetio bih da su ti sve cifre iz prošlog vremena (past tens) Šiptari su poznati po visokom natalitetu.

B.

Goran Jevtović:
Saberi se prijatelju i ne unosi strahz i paniku!

Odavno sa ja prijatelju sabran i upravo zbog te sabranosti ukazujem da u Tominoj platformi nema ni slovca o eventualnoj participaciji Šiptara u političkom životu Srbije. Pametnom dosta.
Preporuke:
1
2
107 četvrtak, 03 januar 2013 13:24
Srbin Obični ――> Goranu Jevtoviću 2
V
Goran Jevtović:
Zašto 30 % ? Kako to izvuče? Što bi oni imali 30 % ? Zbog teritorije od 15 % i zbog, ne više od 1.300.000 ljudi (pod uslovom da ih prebrijom kako treba)? o kom to izbornom zakonu kada dole nikada nije bilo više od 25 opština? A to je mnogo manje poslanika nego što si naveo.

Sumnjam da bi Šiptare i njihove zaštitnike impresionirala tvoja verzija izbornog zakona. Ali recimo da uspiješ, da Obama kaže „tako je kako Goran kaže“, šta misliš koliko bi – u slučaju šiptarskog učešća u institucijama Srbije i uz poznato srbijansko strančarenje – svaka srbijanska vlada imala glasova protiv sebe. Zar misliš da bi Šiptari ušli u politički život Srbije bez prava veta?

Moje zapažanje je naravno tačno, naravno ukoliko se to želi vidjeti. Uzgred, prvi put čujem da zapažanje može biti i opasno (!?), a još manje vjerujem u tezu da su vas petoktobarci varali zapažanjima. Varali su oni vas lažima.
Preporuke:
0
0
108 četvrtak, 03 januar 2013 13:24
Srbin Obični ――> Anka Krajina

Anka Krajina:
Da nije vas, slučajno, zapustilo pamćenje?
Nakon svega šta im je davao ustav iz 1974?
I ne bi dovoljno!
Albanac je bio i predsednik Predsedništva SFRJ!
I ne bi dovoljno!
I zašto bi sad išli nazad kad su ostvarili svoj cilj?! A čuva ih najjača sila sveta.

Gospođo, nije me naravno napustilo sjećanje. Potpuno ste u pravu, možete misliti koliko bi SADA Šipci tražili ako bi nekim čudom božijim bili vraćeni u ustavno-pravni poredak Srbije.
Preporuke:
0
2
109 četvrtak, 03 januar 2013 13:25
Srbin Obični ――> Dejan
Goran Jevtović:
Dejan:
Rešenje za pitanje Srbije i naše države bi moralo da bude sveouhvatno.

Kao što u platformi piše, da je ili sve dogovoreno ili ništa...

.

Prijatelju, ako odeš tamo gdje su članci naći ćeš najnoviju izjavu tvoga predsjednika Tome da odustaje od principa „sve dogovoreno ili ništa“. Nemoj da se razočaraš, Toma i nije neki državnik od formata.
Preporuke:
0
0
110 utorak, 08 januar 2013 13:10
ex petar
Tri miliona siptara na Kosmetu i njihov bum-natalitet, to je samo decenijska laz, da bi nas uplasili. Nema ih ni milion, a skole su im poluprazne. I u tom broju su oni koji nisu sa Kosmeta i koji su se tu pronasli pretrcavajuci iz albanije, Grcke, makedonije itd. samo da bi popunili njihovo - OCAJNO BROJNO STANJE. To je istina, ne podlezite njihovoj propagandi. Lako je proverljivo da su im skole poluprazne. Nema ih ni 800000 (slovima osamsto hiljada) na Kosmetu.
Preporuke:
0
0
111 sreda, 09 januar 2013 01:32
Grga Mirić
Dodikov predlog bi mogao biti korektan da je reč o novom stvaranju država na Balkanu. To bi moglo možda da liči na korektnost, ali nije realno iz jednog kućnog razloga. Srbija je u svojoj istoriji imala mnogo okupacija svoje teritorije od neprijatelja. I ovo na Kosovu i Metohiji, iako je formalno došlo preko Ujedinjenih nacija, posledica je bombardovanja i čiste okupacije. I Srbija,kao ni druge države, ne može u svakoj okupaciji da svoje teritorije "deli" s nekim. Šta bi ostalo od Srbija da je i u prošlim okupacijama pristajala na deobe države? Šta bi joj posle tolikih okupacija i deoba ostalo. Ništa. i Beogradski pašaluk, jer bi neke NVO tražile da se i Beograd "deli". Zamislimo da su Car Lazar i svi naši vladari i dovladari stalno delili nekome deo po deo čim bi bili okupirani. To se ne radi jer ne sme da se radi. jer, tada ne bi bilo kraja "seckanju" teritorija i države. Država se ne deli (niko to ne radi). Moglo je jedino da se "deli Hrvatska, jer su tamo i Srbi bili državotvoran narod
Preporuke:
0
0
112 sreda, 09 januar 2013 01:42
Dragoljub Zbiljić
A. Č. izvrsno kaže:

"Onda Dodik mora i sve srpske svetinje prenijeti sa Kosova u centralnu Srbiju i Srpsku.Zatim mora revidirati srpsku religiju i nacionalno učenje u dijelu u kome se isti vežu sa Kosovo, a temelj srpstva je Kosovo.Kosovo je duša srpstva.Kako Dodik?
To naprosto uništava srpsko nacionalno biće, jer je isto utemeljeno na Kosovu.I sada treba reći da se kosovski boj odigrao na tuđoj zemlji i da su Srbi ginuli braneći nešto što nije njihovo?"

Svaka čast. Eto kako su neki Srbi mudri. Zaista -- kada bi Srbi sada pritsali na deobu KiM-a -- ispalo bi da su Srbi najširokogrudiji narod na svetu: branili su "tuđu zemlju", pa su u toj odbrani "tuđe zemlje" dali i najvećeg junaka svih vremena Miloša Obilića i najčasnijeg vladara svih vremena Lazara Hrebeljanovića. E, pa, stvrano nisu ni Srbi baš u tolikoj meri ludi da budu bolji od svih drugih naroda na svetu.
Preporuke:
0
0
113 ponedeljak, 14 januar 2013 12:45
Vuk
Dodik jeste jedini srpski politicar sa nekim odlikama drzavnika ali je ovde debelo lupio.
Srbija nikada i ni pod kojim uslovima ne sme priznati tzv Kosovo.
Ako je moguce sada otcepiti sever i vratiti pod suverenitet Srbije,odlicno,to treba uraditi ali ne priznavati ostatak.
Pitanje Kosova i Metohije Srbija treba da zamrzne.
Ni jedno resenje koje bi se moglo doneti sada ne moze odgovarati Srbiji i zbog toga ne treba insistirati na "resavanju".Kada dodju neka vremena povoljnija za Srbiju (a doci ce pre ili kasnije)onda treba traziti resenje.
Nasi pretci su cekali 500 godina da se oslobode turske,Jevreji su 2000 godina cekali na Izrael pa nece ni Srbi propasti ako budu morali cekati 20-50 godina na vracanje Kosmeta pod suverenitet Srbije.Kazem 20-50 godina a to su maksimalne cifre i vrlo je moguce da se dogodi i mnogo pre toga.
S verom u Boga,dogodine u Prizrenu.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner